Bodyattack

Finn ditt atletiske potensial

Forbedre kondisjonen
Føl energien
Økt utholdenheten

Hva er BodyAttack?

BODYATTACK™ er en høykvalitets fitness-time med bevegelser som passer for alle – fra nybegynnere til treningsnarkomane. Vi kombinerer atletiske bevegelser som løping og hopping med styrkeøvelser som push-ups og squats. En LES MILLS™ instruktør vil lede deg gjennom treningen til energigivende musikk. Her kan du utfordre grensene dine på en god måte, forbrenne opptil 730 kalorier* og få en følelse av mestring.

Følg BODYATTACK på Facebook

Start med BodyAttack og opplev fremgangen

En av de beste tingene med BODYATTACK er at det forbedrer funksjonell styrke – den styrken du trenger i hverdagen.

Fordeler

BODYATTACK er trening for hele kroppen som forbrenner kalorier mens du toner og former kroppen. Du vil øke utholdenheten og våre atletiske bevegelser vil forbedre koordinasjonen og smidigheten. Få mer energi i alt du gjør.

Nybegynner?

Du kan justere en BODYATTACK-time til ditt nåværende treningsnivå. Våre instruktører gir deg alternativer for lavere intensitet slik at det passer for den enkelte. Forskning viser at hemmeligheten bak en formstigning som varer er sakte oppbygging, så vi anbefaler at du starter med 1-2 timer i uken og jobber deg videre derfra.

Se video om BodyAttack
Ofte stilte spørsmål
Hvor trent må jeg være for å begynne med BODYATTACK?

BODYATTACK er for alle aldre, evner og treningsnivåer. Bevegelsene er enkle og de alternativene som vises betyr at du selv kan velge intensiteten. Du vil snart oppleve fordelene med økt kondisjon og smidighet. Det er bare å begynne!

Hva må jeg ha med meg?

Det trengs ikke noe spesielt utstyr for å delta på BODYATTACK, så alt du trenger er komfortable treningsklær, støttende sko, en drikkeflaske og et svettehåndkle.

Hvor mange ganger i uken bør jeg delta på BODYATTACK?

For å få fantastiske resultater, anbefaler vi at du trener BODYATTACK 2– 3 ganger per uke.

Jeg er gravid. Kan jeg fortsatt delta på BODYATTACK?

Sikkerhet er vår førsteprioritet, så vi anbefaler at du snakker med din lege eller jordmor som vil gi deg fornuftige råd basert på sin kunnskap om din medisinske historie. Snakk med instruktøren før timen begynner om at du er gravid. De vil da kunne foreslå noen tilpasninger for deg gjennom hele timen.

Kan jeg foreslå en sang?
Ja, absolutt! Vennligst besøk vår side for sangforslag. Vi gleder oss til å se ditt forslag!
Andre timer som passer for deg?

BodyCombat

Ingen unnskyldninger, oppnå resultater!

Les mer

BodyBalance

Forandrer alt

Les mer

CXWorx

Sterkere kjerne. Sterkere alt.

Les mer

Share This

Share this post with your friends!