• English

Bedre kondisjon med

BODY
ATTACK

Hva er BodyAttack?

BODYATTACK™ er en høykvalitets fitness-time med bevegelser som passer for alle – fra nybegynnere til treningsnarkomane. Vi kombinerer atletiske bevegelser som løping og hopping med styrkeøvelser som push-ups og squats.

En LES MILLS™ instruktør vil lede deg gjennom treningen til energigivende musikk. Her kan du utfordre grensene dine på en god måte, forbrenne opptil 730 kalorier* og få en følelse av mestring.

Følg BODYATTACK på Facebook

Start med BodyAttack og opplev fremgangen

En av de beste tingene med BODYATTACK er at det forbedrer funksjonell styrke – den styrken du trenger i hverdagen.

Fordeler

BODYATTACK er trening for hele kroppen som forbrenner kalorier mens du toner og former kroppen. Du vil øke utholdenheten og våre atletiske bevegelser vil forbedre koordinasjonen og smidigheten. Få mer energi i alt du gjør.

Nybegynner?

Våre instruktører gir deg alternativer for lavere intensitet slik at det passer for den enkelte. Forskning viser at hemmeligheten bak en formstigning som varer er sakte oppbygging, så vi anbefaler at du starter med 1-2 timer i uken og jobber deg videre derfra.

Se video om BodyAttack

FAQ

Ofte stilte spørsmål

Hvor trent må jeg være for å begynne med BODYATTACK?
BODYATTACK er for alle aldre, evner og treningsnivåer. Bevegelsene er enkle og de alternativene som vises betyr at du selv kan velge intensiteten. Du vil snart oppleve fordelene med økt kondisjon og smidighet. Det er bare å begynne!
Hva må jeg ha med meg?
Det trengs ikke noe spesielt utstyr for å delta på BODYATTACK, så alt du trenger er komfortable treningsklær, støttende sko, en drikkeflaske og et svettehåndkle.
Hvor mange ganger i uken bør jeg delta på BODYATTACK?
For å få fantastiske resultater, anbefaler vi at du trener BODYATTACK 2– 3 ganger per uke.
Jeg er gravid. Kan jeg fortsatt delta på BODYATTACK?
Sikkerhet er vår førsteprioritet, så vi anbefaler at du snakker med din lege eller jordmor som vil gi deg fornuftige råd basert på sin kunnskap om din medisinske historie. Snakk med instruktøren før timen begynner om at du er gravid. De vil da kunne foreslå noen tilpasninger for deg gjennom hele timen.
Kan jeg foreslå en sang?
Ja, absolutt! Vennligst besøk vår side for sangforslag. Vi gleder oss til å se ditt forslag!