Bodycombat

Ingen unnskyldninger, oppnå resultater!

Føl deg sterkere
Styrk hjertet
Tren hele kroppen

Hva er bodycombat?

Delta i en BODYCOMBAT-time og du vil slå og sparke deg til knallform. Du kan forbrenne opptil 740 kalorier* underveis. Denne kampsport inspirerte treningen med høy energi er uten kroppskontakt, og det er ingen vanskelige bevegelser man må mestre. En LES MILLS™ instruktør vil utfordre deg til å øke intensiteten og motivere deg til å få mest mulig ut av hver runde. Du vil frigjøre stress, få et adrenalin-kick og føle deg som en mester.

Følg BODYCOMBAT på Facebook

Spark og slå deg til knallform

BODYCOMBAT gir trening til hele kroppen og får deg til å komme i form og bli rask og sterk. Slip deg løs og styrk deg selv.

Fordeler

BODYCOMBAT trener beina dine, toner armene, rygg og skuldre og gir en fenomenal styrking av kjernemuskulaturen. Du forbrenner kalorier, utvikler koordinasjon, smidighet, hastighet, og føler deg styrket.

Nybegynner?

Du kan justere en BODYCOMBAT-time til et nivå som passer deg. Våre instruktører viser alltid alternativer for å tilpasse nivået. Begynn med 1-2 combat-timer i uken, og du vil trene som en mester i løpet av kort tid.

Se video om Bodycombat
Ofte stilte spørsmål
Hvor mye kampsporterfaring trenger jeg for å delta i en BODYCOMBAT-time?

Absolutt ingen! BODYCOMBAT passer for alle aldre og evner. Våre instruktører viser enklere og lavere effektalternativer for hver bevegelse, slik at du kan utvikle deg i ditt eget tempo og få fantastisk trening samtidig.

Hvor mange ganger i uken bør jeg trene BODYCOMBAT?
For å få fantastiske resultater, anbefaler vi at du trener BODYCOMBAT 2-3 ganger per uke.
Jeg er gravid. Kan jeg fortsatt delta på BODYCOMBAT?
Vi anbefaler IKKE BODYCOMBAT under graviditet. Økte mengder av hormoner som østrogen og relaxin kan føre til at leddene blir mindre stabile, og de kraftige sparkene i BODYCOMBAT kan da være uheldig for hoftene og bekkenet.
Kan jeg foreslå en sang?
Ja, absolutt! Vennligst besøk vår side for sangforslag. Vi gleder oss til å se ditt forslag!
Andre timer som passer for deg?

Bodypump

Fra styrke til styrke.

Les mer

Bodyattack

Finn ditt atletiske potensial

Les mer

Les Mills Grit

Hvor tøft vil du ha det?

Les mer

Share This

Share this post with your friends!