• English

Atletisk kropp med

GRIT
ATHLETIC

Hva er Grit Athletic?

LES MILLS GRIT ™ Athletic er en 30-minutters sportskonditionstrening med høy intensitet (HIIT), designet for å få deg til å prestere som en idrettsutøver. Denne treningen bruker ofte et trinn, kroppsvektøvelser og flerdimensjonal sportskonditionstrening for å øke den generelle atletiske ytelsen din: styrke, smidighet, hastighet og kraft. Vi bruker banebrytende HIIT og kombinerer den med kraftig musikk og inspirerende trenere som vil være nede på gulvet med deg, og motivere deg til å gå hardere for å komme i form, raskt.

Følg LES MILLS GRIT på Instagram

Om Les Mills Grit Athletic

Fordeler
  • Forbedre atletisk ytelse raskt
  • Øk styrke, smidighet, hastighet og kraft
  • Bygg en slank, atletisk kropp gjennom flerdimensjonal trening
  • Sett deg nye treningsmål – og knus dem!
  • Sett stoffskiftet ditt i overdrive
  • Glem timer med trening – 30 minutter, to ganger i uken er alt det tar
Vitenskapen bak Les Mills Grit Strength

LES MILLS GRIT er vitenskapelig designet for å flytte kondisjonen din til neste nivå. HIIT-effekten betyr at du øker aerob kondisjon, slipper løs muskelfibre med raske rykninger og dyrker magert muskelvev og brenner fett. Men ikke ta ordet for det. Se funn fra Les Mills Lab for mer bevis.

Se video om Les Mills Grit Athletic

FAQ

Ofte stilte spørsmål

Hvor trent må jeg være for å delta på LES MILLS ATHLETIC?
Denne treningen er utformet for å utfordre din kondisjon. Treningsopplegget gjør det mulig for alle å presse sine individuelle grenser.
Hva skal jeg ta med til treningen?
Bruk dine vanlige treningsklær og ta med en vannflaske, et håndkle og den rette innstillingen. Vi skal gjøre resten.
Hvor mange ganger i uken bør jeg delta på LES MILLS GRIT?
LES MILLS GRIT er designet for å utfylle din treningsplan. Å delta på LES MILLS GRIT to ganger i uken vil gi deg fantastiske resultater.
Jeg er gravid. Kan jeg fortsatt delta på LES MILLS GRIT?
Nei, kvinner anbefales å redusere treningsintensiteten under graviditet, så HIIT-trening anbefales ikke. Vi foreslår at du snakker med legen din dersom du har flere spørsmål om det å trene mens du er gravid.
Hvorfor er LES MILLS GRIT basert på bevegelse i tidsintervall, i motsetning til å trene i takt?
Bevegelser i tidsintervall gjør det mulig å gjennomføre maksimalt antall repetisjoner og gjør det mulig å fokusere på krafttrening – maksimere muskelkraften for optimal trening.

Musikken er en integrert del av treningen, men dikterer ikke tempoet. Når du trener ut fra din egen maksimale innsats, kan du virkelig presse dine grenser – og det er en grunnleggende komponent i LES MILLS GRIT. Så hvis du sliter med bevegelser i takt med musikk – ikke stress – musikken er der for å motivere deg, ikke forvirre deg. Men de som liker å følge takten får et grunntempo å bevege seg til.

Er LES MILLS GRIT trygt?
Alle treningsøktene med LES MILLS GRIT er designet med sett av øvelser som har sikkerhet og vitenskap som utganspunkt. De har alle blitt prøvd og testet for sikkerhet og resultater. Hvis du har noen spesielle helseproblemer, bør du kontakte legen din før du deltar på en LES MILLS GRIT-time.
Hvordan velges musikken til LES MILLS GRIT?
Musikkutvalg er en omfattende prosess hvor Les Mills Jr. søker gjennom musikk i time etter time for å finne bestemte slag per minutt og beats som forholder seg til essensen i programmet. Vi finjusterer deretter musikken (fart, opptak eller forlengelse av musikkstykker) for å tilpasse det slik at det passer til treningen og for å få med lydeffekter for å understreke viktige øyeblikk. Vi fokuserer veldig på disse detaljene for å gjøre en god treningsopplevelse om til en fantastisk treningsopplevelse.

LES MILLS GRIT er basert på tidsintervaller så vi må også velge (eller lage) musikkstykker som passer perfekt til intervallene i hver treningsblokk. Man trenger også annen musikk for å motivere deg gjennom ulike deler av treningen, så musikken i hver blokk er valgt for å presse deg til maks, og deretter bringe deg ned for å hvile ut i pauser og bli klar for neste blokk.