Les Mills Grit

Hvor tøft vil du ha det?

Forbedrer styrken
Øker slanke muskelmasser
Alt på bare 30 minutter

Hva er Grit Strength?

LES MILLS GRIT™ Strength er en 30 minutters treningsøkt med høy-intensitets-intervall-trening (HIIT), designet for å forbedre styrken og bygge slanke muskler. Denne treningen bruker vekter, vektplate og kroppsvektøvelser for å presse alle store muskelgrupper. LES MILLS GRIT Strength kombinerer banebrytende HIIT med kraftig musikk. Våre inspirerende trenere kommer ned på gulvet sammen med deg, og motiverer deg til å yte enda mer for å komme i form – raskt!

Følg LES MILLS GRIT på Instagram

Forbedrer hjertet
Øker hastigheten
Øker forbrenningen

Hva er Grit Cardio?

LES MILLS GRIT™ Cardio er en 30 minutters treningsøkt med høy-intensitets-intervall-trening (HIIT) som forbedrer kardiovaskulær kondisjon, øker hastigheten og maksimerer kaloriforbrenningen. Denne treningen bruker en rekke kroppsvektøvelser og gir den utfordringen og intensiteten du trenger for å få resultater raskt. LES MILLS GRIT Cardio kombinerer banebrytende HIIT med kraftig musikk. Våre inspirerende trenere kommer ned på gulvet sammen med deg, og motiverer deg til å yte enda mer for å komme i form – raskt!

Følg LES MILLS GRIT på Instagram

Atletisk forbedring
Økt eksplosivitet
Bygg en atletisk kropp

Hva er Grit Plyo?

LES MILLS GRIT ™ Plyo er en 30 minutters plyometrisk-basert treningsøkt med høy-intensitets-intervall-trening (HIIT), designet for at du skal prestere som en toppidrettsutøver. I denne treningen brukes en stepkasse i kombinasjon med eksplosive hoppøvelser og fleksibilitetstrening for å øke eksplosiviteten og for å bygge en slank og atletisk kropp. LES MILLS GRIT PLYO kombinerer banebrytende HIIT med kraftig musikk. Våre inspirerende trenere kommer ned på gulvet sammen med deg, og motiverer deg til å yte enda mer for å komme i form – raskt!

Følg LES MILLS GRIT på Instagram

Fordeler
  • Rask forbedring av styrke, kondisjon og atletisk ytelse
  • Økning av muskelmasse, hastighet og eksplosiviteten
  • Sett deg nye treningsmål – og nå dem!
  • Sett stoffskiftet i høygir, forbrenn kalorier lenge etter treningen
  • Glem timevis med trening – 30 minutter om gangen er alt som trengs
Vitenskapen bak Les Mills Grit

Det er ingen uenighet om det. Det er vitenskapelig bevist at LES MILLS GRIT fungerer. Effekten av HIIT betyr at du forbrenner kalorier i timesvis etter treningen, øker aerobic kondisjon, løser opp muskelfibre, bygger muskelvev og forbrenner fett.
Les om hvorfor HIIT fungerer.

Se video om LES MILLS GRIT
Ofte stilte spørsmål
Hvor trent må jeg være for å delta på LES MILLS GRIT?

Denne treningen er utformet for å utfordre din kondisjon. Treningsopplegget gjør det mulig for alle å presse sine individuelle grenser.

Hva skal jeg ta med til treningen?

Bruk dine vanlige treningsklær og ta med en vannflaske, et håndkle og den rette innstillingen. Vi skal gjøre resten.

Hvor mange ganger i uken bør jeg delta på LES MILLS GRIT?

LES MILLS GRIT er designet for å utfylle din treningsplan. Å delta på LES MILLS GRIT to ganger i uken vil gi deg fantastiske resultater.

Jeg er gravid. Kan jeg fortsatt delta på LES MILLS GRIT?

Nei, kvinner anbefales å redusere treningsintensiteten under graviditet, så HIIT-trening anbefales ikke. Vi foreslår at du snakker med legen din dersom du har flere spørsmål om det å trene mens du er gravid.

Hvorfor er LES MILLS GRIT basert på bevegelse i tidsintervall, i motsetning til å trene i takt?

Bevegelser i tidsintervall gjør det mulig å gjennomføre maksimalt antall repetisjoner og gjør det mulig å fokusere på krafttrening – maksimere muskelkraften for optimal trening.

Musikken er en integrert del av treningen, men dikterer ikke tempoet. Når du trener ut fra din egen maksimale innsats, kan du virkelig presse dine grenser – og det er en grunnleggende komponent i LES MILLS GRIT. Så hvis du sliter med bevegelser i takt med musikk – ikke stress – musikken er der for å motivere deg, ikke forvirre deg. Men de som liker å følge takten får et grunntempo å bevege seg til.

Er LES MILLS GRIT trygt?

Alle treningsøktene med LES MILLS GRIT er designet med sett av øvelser som har sikkerhet og vitenskap som utganspunkt. De har alle blitt prøvd og testet for sikkerhet og resultater. Hvis du har noen spesielle helseproblemer, bør du kontakte legen din før du deltar på en LES MILLS GRIT-time.

Hvordan velges musikken til LES MILLS GRIT?

Musikkutvalg er en omfattende prosess hvor Les Mills Jr. søker gjennom musikk i time etter time for å finne bestemte slag per minutt og beats som forholder seg til essensen i programmet. Vi finjusterer deretter musikken (fart, opptak eller forlengelse av musikkstykker) for å tilpasse det slik at det passer til treningen og for å få med lydeffekter for å understreke viktige øyeblikk. Vi fokuserer veldig på disse detaljene for å gjøre en god treningsopplevelse om til en fantastisk treningsopplevelse.

LES MILLS GRIT er basert på tidsintervaller så vi må også velge (eller lage) musikkstykker som passer perfekt til intervallene i hver treningsblokk. Man trenger også annen musikk for å motivere deg gjennom ulike deler av treningen, så musikken i hver blokk er valgt for å presse deg til maks, og deretter bringe deg ned for å hvile ut i pauser og bli klar for neste blokk.

Andre timer som passer for deg?

BodyCombat

Ingen unnskyldninger, oppnå resultater!

Les mer

Bodyattack

Finn ditt atletiske potensial

Les mer

CXWorx

Sterkere kjerne. Sterkere alt.

Les mer

Share This

Share this post with your friends!