Sykkel

Definér din egen mållinje.

Aerobic trening
Bli slankere
Forbrenn kalorier

Hva er RPM?

RPM™ er en innendørs gruppetrening på sykkel hvor du styrer intensiteten. Det er gøy med lav belastning, og du kan forbrenne opptil 675 kalorier på en økt*.

Med flott musikk som pumper og gruppens rytme, tar instruktøren deg med på «en reise» med oppoverbakker, sprinter og flate strekninger. I en RPM-time sykler du gjentatte ganger fort for å nå toppulsen og deretter slakke av, for å holde tritt med gruppen og for å øke din personlige ytelse og kondisjonen.

RPM er en fin treningsform for å oppleve personlig mestring og utvikling. Du kan trekke fordeler av gruppens energi og samtidig finne din rytme i musikken. Du styrer dine egne motstandsnivåer og hastighet, slik at du kan bygge opp treningsnivået over tid. Det er en reise, ikke et løp!

Rpm er lettere enn å sykle en sykkel

Inspiret av sykkelritt bruker RPM simulerte klatreetapper og sprinter i en treningsøkt hvor du selv styrer intensiteten.

Fordeler
  • Beviste resultater
  • Sykling i gruppe løfter dine personlige resultater
  • Forbedring av aerobic kondisjon
  • Forbrenner kalorier og fett
  • Kondisjonstrening inspirert av verdens beste
Nybegynner?

Din instruktør vil vise deg hvordan du konfigurerer sykkelen din og alle de grunnleggende sykkelteknikkene. Du kan starte med 4 eller 5 musikkspor og jobbe deg opp til en full time.
Les mer om effekten som trening i en gruppe kan ha på treningsmålene.

Se video om RPM
Ofte stilte spørsmål
Trenger jeg noe spesielt sykkelutstyr for å delta på RPM?

RPM kan trenes i vanlig treningsklær og sko så det kreves ikke noe spesialisert sykkelutstyr. Sykkelshorts vil gjøre turen mer komfortabel, men det er ikke avgjørende.

Hvor ofte bør jeg delta på RPM?

For å få fantastiske resultater, anbefaler vi at du deltar på RPM 2–3 ganger per uke.

Jeg er gravid. Kan jeg fortsatt delta på RPM?

Sikkerhet er vår førsteprioritet, så vi anbefaler at du snakker med din lege eller jordmor som vil gi deg fornuftige råd basert på sin kunnskap om din medisinske historie. Snakk med instruktøren før timen begynner om at du er gravid. De vil da kunne foreslå noen tilpasninger for deg gjennom hele timen.

Kan jeg foreslå en sang?
Ja, absolutt! Vennligst besøk vår side for sangforslag. Vi gleder oss til å se ditt forslag!
Høy intensitet
Raske resultater
Overgå målene

Hva er Sprint?

LES MILLS SPRINT ™ er en 30-minutters innendørs sykkeltrening med høy intensitet (HIIT) for å oppnå raske resultater. Det er en kort og intens trening der spenningen og motivasjonen kommer fra å presse dine fysiske og mentale grenser. Høy intensitet med lav belasting er vitenskapelig bevist å gi raske resultater.

De 30 minuttene du legger inn i en treningsøkt med LES MILLS SPRINT får kroppen din til å forbrenne kalorier i flere timer. Du kombinerer intensitet, hvor du jobber så hardt som mulig, med hvileperioder som forbereder deg til neste intervall. Resultatet? Du smadrer dine egne treningsmål – raskt.

Høy-intensitet-interval-training på sykkel

LES MILLS SPRINT er en 30-minutters treningsøkt med høy intensitet på en innendørs sykkel for å oppnå raske resultater.

Fordeler
  • Maksimal ytelse på et minimum av tid
  • Bygger slanke muskler og trener kroppen for å forbrenne fett
  • Forbrenn kalorier i timesvis etter trening
  • Flytt dine mentale og fysiske grenser Kort og intenst – alt gjort på 30 minutter
Nybegynner?

Du trenger ikke være syklist, men du trenger å være litt trent for LES MILLS SPRINT. Ta det rolig i dine første par økter for å få en følelse av hva det handler om. Hvis du synes det blir litt hardt er det greit å sykle litt senere, redusere belastningen eller sitte opp og hvile litt. Vi anbefaler to HIIT treningsøkter i uken som en del av en balansert treningsplan.

Se video om LES MILLS SPRINT
Ofte stilte spørsmål
Hvor trent må jeg være for å delta på LES MILLS SPRINT?

Denne treningen er utformet for å utfordre din kondisjon. Treningsopplegget gjør det mulig for alle å presse sine individuelle grenser.

Hvor mange ganger i uken bør jeg delta på LES MILLS SPRINT?

LES MILLS SPRINT er designet for å utfylle din treningsplan. Å delta på en trengingsøkt med LES MILLS SPRINT to ganger i uken vil gi deg fantastiske resultater.

Hva skal jeg ta med til treningen?

Bruk dine vanlige treningsklær og ta med en vannflaske, et håndkle og den rette innstillingen. Vi skal gjøre resten.

Jeg er gravid. Kan jeg fortsatt gjøre LES MILLS SPRINT?

Nei, kvinner anbefales å redusere treningsintensiteten under graviditet, så HIIT-trening anbefales ikke. Vi foreslår at du snakker med legen din dersom du har flere spørsmål om det å trene mens du er gravid.

Er LES MILLS SPRINT trygt?

LES MILLS SPRINT er designet med vitenskap, sikkerhet og resultater foran sinnet. Hvis du har noen spesielle helseproblemer, må du kontakte legen din før du gjør en LES MILLS SPRINT-time.

Andre timer som passer for deg?

BodyCombat

Ingen unnskyldninger, oppnå resultater!

Les mer

Bodyattack

Finn ditt atletiske potensial

Les mer

CXWorx

Sterkere kjerne. Sterkere alt.

Les mer

Share This

Share this post with your friends!